I LÖRDAGS.....

Så nu är jag här igen......

Tänkte börja med att berätta om helgen....
I Lördags åkte vi till stan o skulle hitta vinterjacka till Wille (börjar bli kallt nu).
Började med en fika på Veronikas favvohak....Teapot!!!!

image77

Mysigt va?

Veronika drack te som hette Lyckliga gatan....

image78

Sebastian drack cola och åt chokladkaka med grädde, mmmmmm!
Ville inte ha foto på det!

Wille drack saft och åt en laktosfri kanelbulle!

image79

image80
OBS!!!!!! Kolla in mitt fina armband jag fick av min man!

Själv drack jag en jäkligt god vaniljlatte!!!

image81

Så......har ni vägarna förbi Kristianstad så rekommenderar jag varmt Tea Pot!!!!!!!!

Sen sprang vi runt som yra höns o hittade ett och annat fynd.
Sist när jag nästan gett upp hoppet så hittade jag det vi kommit in för....jackan till Wille!!!!

image82

image83

image84

Snygg jacka va? Hörde brallor till oxå men så kallt har det inte blivit än, fast som ni ser på bilderna så har hösten kommit ordentligt. Måste ju tillägga att det var 25% rea oxå!

Trötta o hungriga efter all shopping så skulle vi äta.
Fullt på restaurangen vi skulle in på så vi fick ta till snabbmaten.......

image85

Så här glad kan man bli av en hamburgare!!!!!!!!

Lite lördagsgodishandlande på det hela så var vi nöjda och begav oss till bussen!
Ja, vi gick till bibblan först. Men att berätta hur det är att släppa Wille lös på biblioteket går inte att beskriva i ord.......måste upplevas!!!!!!  Jag säger bara: svettigt!!!!

Annars flöt helgen på bra...Wille  dunderförkyld söndagen, men piggnade på sig tillräckligt så han fick gå till dagis idag, måndg!

Nu ska jag få lille bassemasse i säng!  Natti natti!!!!!!!

Vi får inte glömma bonusbilden: togs när vi var på Skånes djurpark senast.
Fotograf: Veronika




image86







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0