Facebook......

Har suttit och "skrivit" in mig på facebook.....
Vet inte riktigt om jag tyckte om sidan, tyckte det var lite krångligt att fixa fotoalbum....
Ska kolla imorgon när jag är lite piggare.......

Fredag kväll o jag är hemma..... tackde faktiskt nej till jobb i helgen....
Kanske inte så bra för plånboken, men desto bättre för man o barn.
Testar hur det är att vara social tillsammans...har inte slagit ihjäl varandra än.......måste ju vara ett gott tecken!!!

Sista dan för veckan med inskolning på dagis....
Summering av veckan:
Har gått mycket bättre än jag hade väntat mig.
Fick t o m dagisfröken att säga att jag  varit duktig den här veckan....och Wille oxå förståss!!!!

image76
(Wille när han var liten bebis)

God natt alla,nu ska jag försöka dra med mig min snygga man o gå o lägga mig!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ronika GCK tm <3.

Nisse är en liten bebis! X___O.

2007-09-14 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0