Skala 1 - 10

På en skala från 1 - 10 hur skönt låter det här:

Jobbar natt 10 1/2 timme, kommer hem med ögon som hänger nere vid knävecken, möts av superpigg liten Wille och j-ligt trött pappa Thomas(han har ju bara sovit 8 timmar, hmmm).

Thomas får bråttom till jobbet och Wille hänger sig fast vid vid kylskåsdörren, aha, barnet vill ha frukost........   Det får bli flingor o mjölk, orkar inte koka gröt, känner hur mina mammapoäng dalar fort.

Fram med flingpaketet på bordet. Oj, råkade du få tag på det Wille, det gör inget, det finns ju 1 1/2 flinga kvar i paketet......
Frukosten blir serverad och jag tänker förena nytt med nöje, betala räkningar, jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Fram med datan, logga in på banken och vad händer sen, det har blivit fel på mitt konto så jag måste in till banken.

Känner att den här dan inte kommer sluta bra o klockan har inte ens hunnit bli 9.
Känner en härlig doft sprida sig i rummet..........
.......dags att byta bajsblöja!!!!!

Nu ska jag byta blöja på Wille, lägga mig på soffan o tycka synd om mig själv o vänta på att någon vänlig själ låter mig få sova några timmar idag innan jag ska iväg o jobba igen...............

På en skala från 1 - 10 hur skönt lät det?



Kommentarer
Postat av: Veronika GCK

Uhm.... kanske... en trea?

2007-07-30 @ 12:34:02
Postat av: josephine

hmm... typ 1-2?

2007-07-30 @ 15:00:18
URL: http://jossesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0