Jaha...

Det här var ju lättare sagt än gjort........hmmmmm      Vad ska man skriva?      Måste komma på alla spännande intressanta saker som hänt idag!!!!!
Då ska vi se.......
Klivit upp ur sängen.....spännande?  NÄÄÄÄÄÄÄÄ
Lagat mat,tagit hand om ungar o städat.........spännande?   NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vad har hänt mer.....
Jo, min snygga man kom hem från jobbet, såg honom i ögonen o kände att min vardag inte är så tråkig iallafall!

Nä, nu blev jag så gossugen så jag lägger ner för idag o återkommer med mitt otroligt spännande, händelserika liv en dag!    

Försök klara er.....kommer tebax

Kommentarer
Postat av: thompa

Älskar dig min vackra fru...... när får jag komma hem?????????

2007-07-28 @ 21:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0