Dagens utmaning......

Enda helediga dan från jobbet......vad händer???????

Jag blir magsjuk!!!!
Ja, inte nog med det, hade lovat ungarna att vi skulle på stan!

Så fick det bli, grön i ansiktet lufsade jag med en hoppande 9-åring, en trotsande tonåring och en jag vill inte sitta i vagnen 1-åring! 

Hur lyckad kan dagen bli?????
På bussen passar jag på att planera var jag hittar toaletterna på stan och utefter det vilka affärer vi kan gå till!

Första anhalt när vi kommer in, toaletten, aaaahhhhh! Hade ju suttit en hel kvart på bussen!

Ja, så fortsätter dagen vi skulle mysa på stan........
Tvingar in ungarna på varannat fik, mamma måste på toa.......

Vi klarade oss helskinnade hem, något fattigare än vad jag hade tänkt mig: ungarna vet när dom ska passa på att tigga saker, ja ja bara mamma får gå toa snart, hmmmmmmm!!!!!!!!!

Ska snart ringa hem Thomas, han blev utskickad när jag återigen började sprutlackera toastolen!!!!!!

Vi har ju bara varit tillsammans i över 4 år! Klarar inte
toabesök när han är hemma!

Dagens bästa: köpte skitsnygga jeans, 50% rea!!!!!!!!!!!!!!
Dagens fundering: när är magen tom?

Kommentarer
Postat av: josephine

Vilken dag tina :o) puss o kram jossan(L)

2007-07-28 @ 21:51:35
Postat av: Veronika GCK

meh, vaddå trotsande tonåring? Jag är väl inte trotsig x_O???
Btw, du är en bra bloggare ^^. <3.

2007-07-29 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0