SOL

Ännu en dag med sol! Sköööönt.....eller......nja, lite!
Vad har då hänt idag?
Let me see.....        Förmiddagen försvann i ett nafs...
Wille sov nån timme o gissa vem som passade på att tjuvsova ....oooohhhh, va gött det var!

Vaknade av att massa stressade ungar har bråttom in till stan.
Väcker Wille, slänger en macka i handen på han och drar iväg till bussen, fortfarande halvsovande!

Min vanliga tur......vi har precis missat bussen!
Bara att sätta sig o vänta, tur att man har så lugna barn med sig:

image23

Veronika vägrar förstås vara med på bild!

Ja, ja vi kom iallafall in till stan och kunde köpa EN penna till Veronika. 104 kronor kronor fattigare och EN penna rikare strosar vi till BR och glor på leksaker.
Där blev det inte så dyrt så det firas med ett besök på Mc Donalds.
Själv bantar jag( för en gångs skull) och nöjer mig med en latte. Mmmm vad mätt jag blev....

Hemma till sist så slänger sig Wille i poolen:

image24

Hinner inte ens få av sig t-shirten..... Häääärligt!!!!!!

Själv sitter jag o glassar i solen i mina nya solglasögon jag fått av min kära bror, tack Robban! Äkta Armani!!!!

image25

Resten av dan har jag lyssnat på hamrande, sågande, borrande och en jävla massa svordomar.
Min man bygger nästa vägg!

image26

OBS! Detta är inte min man utan Willes kamel!

Nu ska jag ta min kvällsdusch, har tränat, men tills nästa gång så får ni njuta av min bonusbild:

image28


Åååååhhhhhh!

Kommentarer
Postat av: Ronika.

HAN ÄR INTE DIN MAN! Men han liknar nog ändå den där kamelen lite (A).

2007-08-14 @ 01:08:46
Postat av: sussie

är wille stor nu eller?

2007-08-14 @ 18:53:37
URL: http://sussiemakynen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0