PÅ STAN....

Hade med mig en vilde på stan idag......vilden kallas även Wille....blev till slut igenkänd av alla, hmmmmm!!!!!
Gjorde en hel del fynd, det var ju 10% på HM för alla medlemmar!!!!!
Ja, vad köpte jag nu då....

Skitsygga slitna jeans till Wille, en "bilar" tröja, strumpor,vantar och ett paraply! 

image39

image40

Snyggt paraly va? Sen köpte jag lite annat smått o gott!

Mesta tiden gick åt till att jaga lillkillen med spring, mycket spring i bena........
Han stack så fort jag vände ryggen till, stog ibland o nöp andra barn och var så där allmänt trevlig.....

Sen stack vi till brödboden och åt en smarrig lunch, kycklingsallad o fralla......

Efterrätten blev en varsin klubba på väg hem.....

Nu hinner jag inte skriva mer för Willes moster vill så gärna in o se foton på sin lilla älskling(som hon ska vara barnvakt åt i helgen, tack moster).

Hoppas Willes morbror, tillika gudfar också följer bloggen! Vad säger du Rickard?

image41

Då slutar vi på det gamla vanliga sättet: bonusbilder!!!!!!!

image42

image43
image44

Sådär moster och alla andra.....ses en annan dag! Lämn

Kommentarer
Postat av: veronika gcktm

okej... kul. Nisse <3.

2007-08-29 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0