PÅ STAN IGEN.......

Jaha....idag hamnade Wille o jag på stan igen!
Grejen var att vi tyckte att Wille var lite kall inatt, han har inte haft pyjamas på hela sommaren, och jag hade råkat se en häftig superman pyjamas på HM........han måste ju bara ha den!!!!!!!!!!

image45


Visst är han häftig, min superman....det är alltså han till vänster.....fast han till höger är inte så dum heller.....


Iallfall så var vi på stan, och jag kan ju lugnt säga att det blev mer än en pyjamas....

Hittade så häftiga rutiga byxor, tvungen att hitta en tröjja som matchade(han måste ju vara fin på dagis).

Och så var det lite strumpor och, ja, kritor MÅSTE han ju ha! Och vad ska man med kritor om man inte har ritpapper o.s.v.

Det blev en dyr resa till stan, hur dyr avslöjar jag inte......min man läser min blogg...älskar dig Thomas!


Skulle gärna sätta in ett jättefint foto på Wille när han sitter o ritar i sitt rum.....men Veronika vägrar hjälpa mig sätta in foton...så tyvärr........

image46

Vi får väl titta på henne istället då..........


image48

Wille o jag har lyxat med hamburgarlunch idag.......

Annars har det inte hänt så mycket mer, humöret har varit på topp för dom flesta i huset......
Och nu....bonusbilderna:
image51

(tv-spel med en flygande superman framför sig, alltid lika roligt med en lillebror)
image53
(shoppinggalen unge, brås på sin far)

image54
(en j-ligt snygg häck, se och njut tjejer)

Tror faktis





Kommentarer
Postat av: Veronika GCK tm...

mmmm... jag ser sååååå bra ut på den där bilden x___O.
lmfao.

2007-09-01 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0