NU ÄR JAG TEBAX......

Efter många förfrågningar så förstår jag att det är många som vill läsa vidare om mitt spännande, händelserika ,outtröttliga liv.......

Nu alla mina vänner och trogna läsare så är jag tillbaka!

Har haft fullt upp med jobb och en sjuk liten Wille.....

image30
(slocknade inne på Rustas mattavdelning)

Han har kämpat sig genom veckan med feber, hosta, astma och regn........

image31

Det har ju inte bara varit negativt....Willes rum har blivit så gott som klart, fattas bara taklampa...

image32
(Wille o pappa fixar)
image33
(nu börjar det likna nåt)

Det helt färdiga rummet är inte fotat än.....kommer sen!

Och nu det ni har önskat.....lite foton........

image34
(Wille o pappa på Ekohallen)

image35
(lunchar på Frasses....kolla feberögonen, stackars liten)
image36
(stor kille som sitter själv på bussen...OBS! Kolla in nya skorna!)


image37
(lite läskigt är det)

Och nu gott folk: sista bilden för idag;

image38
(pappa försöker få en puss..kolla Thomas renrakade ansikte.....)

Så där gott folk......nu har ni lite att gotta er åt. Lovar att jag snart är tillbaka med senaste nytt!
Förresten så mår Wille mycket bättre o har varit o köpt en ryggsäck till dagis, som börjar om två veckor!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ronika

Ingen bild på mig! x'(

2007-08-29 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0