MIN NYA TELEFON.

Idag kom den........ äntligen.......
Min nya fina mobil: SAMSUNG SGH-Z240!!!!!!!!!
Skitsnygg.......
Fast jag måste säga att det vilar en förbannelse över mig och mina telefoninställningar......
Det funkar ju ALDRIG........

Har suttit o skickat en j-a massa meddelanden för att jag sedan skulle få tillbaka ett enkelt litet sms med inställningarna!
Hur svårt kan det vara?
MEN VAR F-N ÄR MINA SMS?

Nä....inatt blev inga inställningar fixade!
Ska vara riktigt snäll mot min man imorgon.....kanske har han tid att hjälpa en kvinna i nöd! Älskling.......


Kommentarer
Postat av: arg

HAN ÄR INTE DIN MAN FFS!

2007-08-10 @ 23:06:02
Postat av: susanna

hejsan syster....nu kommenterar jag:=) nöjd?

2007-08-11 @ 12:23:49
URL: http://sussiemakynen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0