JOBBAR IGEN

Så har man varit hemma för mycket igen, fan vad svårt det är att komma igång o jobba när man varit ledig ett tag!
Iallafall så sitter jag på jobbet och myser.....mmmmmm.........
Fryser som jag vet inte vad, virat en filt om mig men det verkar inte hjälpa!
Ja, ja nu är det bara fem och en halv timme kvar.....sen ska jag hem.......

Vad har då hänt idag....
inte så mycket faktiskt, lyckades förstås hamna på stan igen, köpte inte något speciellt, käkade lite snabbmat, glodde i affärer, lyssnade på gnälliga ungar o så åkte jag hem.....

Thomas jobbade hela kvällen så vi träffades en snabbis när han körde mig till jobbet, farmor var barnvakt(den andra barnvakten, även kallad moster kom inte).

Skönt att slippa cykla på morgonen, Veronika är barnvakt så Thomas kan hämta mig.......
Nej, nu börjar dom ringa efter mig....bäst jag jobbar på.........



Kommentarer
Postat av: veronika gck tm

Ja :J jag är såååå snäll, lmfao.

2007-09-02 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0