HAVET KALLAR.........

Så har man då fått känna av sommar o sol o att man skulle gått ner tio kilo till.......

Utan att skämmas så slängde jag av mig kläderna och kastade mig ut i havet!
FY FAN VAD KAAAAAALLLLLLLTTTTT!
Springer upp igen(innan jag fryser fast), känner hur kroppen gungar länge efteråt, förstår senare när jag ser fotona Veronika tagit, varför det blev folktomt runt oss. Fan, skulle ju hinna gå ner i vikt!!!!!!!

Ja, det blev ju iallafall en push i rätt bantningsriktning, ska köra dubbla träningspass........

Iallafullafall, så var jag ju inte ensam där!
Veronika satt på stranden med svart baddräkt, svarta badshorts o svart t-shirt! O när jag säger satt så menar jag verkligen satt.  Hennes badshorts hade spruckit.........Hmmmmmm


Strandraggaren nedan satt o käkade sandig kanelbulle. Var livrädd när vågorna kom upp mot stranden....

 
image9

.....men han njöt desto mer när han hade fått en egen sandpool!

image10

Min man har jag ju hittat efter min efterlysning.....skulle gärna sätta in en bild på honom när han kråmar sig och visar upp sin sexiga kropp på stranden.........
Men efter otaliga hot så har jag nu bestämt mig för att jag ensam sitter o beundrar honom........
Stackars er!!!!!!!!!!!

Så här mycket såg vi av Basssemasse vid stranden, han tyckte det var skönt i vattnet......galen unge......

image11

Alla hade en bra dag, killarna byggde sandslott, vi fikade kanelbullar o chokladmuffins, och Thomas brände sönder sig!!!!

När vi badat klart åkte vi till glssbåten, käkade massa glass o sen drog vi hem o grillade gott o drack gott vin!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronika GCK tm

Det mesta stämde förutom dina kommentarer om Thomas.... dags för ett besök hos optikern?

2007-08-07 @ 22:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0