HÄR IGEN!!!!!

Har väl kanske inte så mycket att skriva om, men plitar väl troget ner några rader.
Tänkte vara så snäll och dela med mig lite bilder oxå!

Börjar direkt med att berätta om min stackars man som har haft tandvärk några dagar nu.....
.....och alla som känner mig vet vilken tandläkarskräck jag har! Eller hur Anita?

Stackars min älskling........

image13


Men idag trotsade han smärtan, som den karlakarl han är, och slängde upp en vägg, han har delat av Max o Lukas rum. Han är så jäkla bra!!!!!
Imorgon ska han bygga Veronikas rum........
Det ni alla brudar där ute.........vissa får ju full pott!!!!!!
Titta o njut av nästa kort:

image14

Måste ju dela med mig lite grann..........


Nog om honom.......
......måste ju visa fina bilder på Veronika o Wille:

image15

image16

Fina va?

Wille sådde solrosor i början på sommaren......kolla in:

image17


Nej nu ska jag se om min hårt arbetande, målande man behöver hjälp!!!!!!

Sista bonuskortet bara:

image20


Skäms på mig.....höll på att glömma, svärmor ville ju oxå vara med: Here you go svärmor:

image21


Kommentarer
Postat av: Veronika GCK tm.

Men suck då. Liar liar. lmfao.

2007-08-11 @ 21:42:59
Postat av: Hej där!

Tänk vad man kan finna!!!!Tjena T!Hur är läget med dig efter alla dessa år!!Kommer du ihåg mig "kyrkisfröken"!!!Lena!Hälsa Veronika så jätte mycket från mig.

2007-08-12 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0