NATT MELLAN SÖNDAG O MÅNDAG

Söndagen var faktiskt både Thomas o jag lediga, jag började ju inte förrän 21.15!
Vi har fixat massa i trädgården, eller rättare sagt Thomas har fixat och jag har mest gnällt att det var kallt!
Fint blev det iallafall..... Årets första picknick gick av stapeln.........Mysigt men jäkligt kallt!!!!!

Vad mera........jo, jag har ju testat Guitar Hero...
Har alltid tänkt att det ser ju så lätt ut.......fan, vad värdelös jag var!
Nä, jag får nog ta mig in på Basses rum när han är i skolan och tjuvträna!!!!!!

Tog oss en tur till Biltema, kan det bli roligare....ZZZZZZZZZ
Jaha, en hammare mmmm, lite skruvar mmmmmm
Nä, roligare affärer kan jag nog hitta lätt, men både Thomas o Wille såg ut som dom hamnat i paradiset så jag fick spela med och gå runt o strosa o tycka allt var JÄTTEintressant!

Det var väl i stora drag vad som hände på Söndagen, nu  är det väääääldigt tidig Måndag morgon, sitter på jobbet och längtar hem!

 HA EN BRA DAG!

P.S Sussie, jag kommer inte in på din blogg D.S

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

du måste ha stora bokstäver där jag skrev dom

2009-01-19 @ 08:56:06
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Anonym

trodde du älskade biltema...ljuger du?

2009-01-20 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0