MAMMA MU

Sitter och kollar på Mamma mu, riktigt spännande faktiskt!!!!!
Om några timmar ska jag iväg och jobba, känner inte riktigt för det, trött!
Men jobba måste man ju eller hur?

Imorgon ska jag på möte 9.30, pigg jag kommer vara, sen somnar jag nog ovaggad.....
Jobbar natten efter också!
Får hoppas på lugna nätter, håll tummarna!

Wille är ju, som  jag kanske redan har berättat , i kiss och bajsåldern så idag har jag nog bara hört  kiss o bajs 
sen jag hämtade honom från dagis!
Enligt fröknarna pratar han inte kiss o bajs på dagis men så fort jag visar mig så sätter han igång! Unge...fast han är ju såååå söt och charmig....mmmm!

Syndade igår och åt den nya Ben and Jerry glassen, satan vad god men 25 spänn för en glass, rätt saftigt pris!
Fast jag kommer garanterat äta minst en till i sommar, mums!

HEJ HOPP!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0