JOBBET IGEN......

Så sitter jag här på jobbet igen, har haft en stressig natt fram till nu 00:30, men nu känns det som det börjar lägga sig!

Somnade inte förrän vid 10- tiden igår, kvart över 12 ringer dom från dagis o säger att Wille fått ögoninflammation!
Det var bara att kliva upp och sticka iväg till dagis......

Där satt han...min lilla unge.....
som han såg ut, alldeles rinniga, guckiga ögon!
Vad göra nu?
Vet ju att man inte behandlar ögoninflammationer innan man försökt att självläka först genom tvättning!"
Tyckte iallafall att det var mycket värre ett par timmar senare, så det var bara att traska iväg till farbror doktorn!

Tvätta, tvätta, tvätta var det enda, ingen antibiotika!
Tillbaka om fyra dagar om det inte blivit bättre, jaha, det var det de!

Så med två timmars sömn bakom mig så ska jag göra mitt bästa för att klara av den här natten!

Nu ska jag jobba lite!

KRAMAR TILL ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0