ÅSKA

Vid fyratiden imorse började det blixtra och åska!
Det var rejält smällande,varenda patient vaknade......sen kom haglet, trodde fönsterrutorna skulle gå sönder!
Det slutade inte åska förrän vid sjutiden, lite läbbigt var  det!
När det var dags för mig att cykla hemåt så öste regnet ner riktigt ordentligt...det var bara att ringa hem och smöra!

Lagom när Thomas kom så slutade det förstås att regna.....typiskt,fast det var rätt skönt att slippa cykla!

Inte fick man gå och lägga sig heller, hade ett möte 09.30, bra tid när man jobbat natt! Trodde ett tag att ögonlocken skulle bränna sönder!

Hemma igen vidd 11-tiden men då var jag så övertrött så jag kunde inte somna!
Kanske sovit två timmar idag, blir en rolig natt som följer!

Skulle ju ta på Wille stövlar o regnkläder när han skulle till dagis idag, insåg att det var ett tag  sen han använt dom, allting var ju för litet.
Så det var bara att sticka till stan och handla när jag hämtat honom på dagis!
Tur att man har något att spendera på.......

Nu skiner solen så imorgon blir nog en finfin dag!

HA EN TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0